Weboldalunkon sütiket (cookie-kat) használunk, pl.: a kosár funkciókhoz, bejelentkezéshez, oldalunk látogatottságának elemzéséhez és a süti beállításai tárolásához.

Az alábbi süti beállításokat alkalmazhatja:

Funkcionális, elengedhetetlen sütik
Ezek a sütik az oldal működéséhez szükségesek, a kosár funkciókhoz, bejelentkezéshez és a süti beállításai tárolásához használjuk ezeket. Oldalunk ezen sütik nélkül nem tud megfelelően működni.

Statisztikai sütik
Ezeket a sütiket oldalunk látogatottságának, teljesítményének méréséhez használjuk. Az oldal működéséhez nem szükséges, engedélyezésével azonban hozzájárulhat, hogy a statisztikai adatok alapján weboldalunkat fejleszthessük.

Közösségi média és marketing
Közösségi hálózatokhoz tartozó sütik pl.: like és megosztás funkciók. Továbbá hirdetéseink személyre szabásához szükséges sütik.

Részletek a Cookie-k kezeléséről...

Ezt a felületet a láblécben található "Cookie beállítások" hivatkozásra kattintva a későbbiekben is elérheti, a beállításait a későbbiekben megváltoztathatja.

0
Bezárás

Szállítási feltételek

A szállítási feltételek dokumentum letölthető PDF formátumban is megtekinthető az alábbi linkre kattintva: szállítási-feltételek

Házhozszállítás

Kérheti otthonába vagy bármely ön által megadott címre a kézbesítést

Kiszállítás GLS futárszolgálattal (3-5 munkanapon belül) 

A GLS csak Magyarország határain belül szállít házhoz termékeket.

Érdemes a rendelési adatok megadásakor mobiltelefonszámot is megadni, hogy a házhozszállítást megelőzően a GLS futárszolgálat fel tudja venni önnel a kapcsolatot.

Kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy a név és a cím helyes a kapott számlán.

Szállítási késések előfordulhatnak forgalmasabb időszakokban illetve az időjárási körülmények függvényében.

A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.

 

Szállítási értesítések

  • A központi raktárunkból a szállítópartnerhez történő szállításkor a vásárló tájékoztatást kap SMS-ben a szállítási folyamat megkezdéséről. Ezzel egy időben e-mail-en keresztül elküldésre kerül a csomag nyomon követési száma, amire kattintva a szállítópartner honlapján keresztül követhető a csomag állapota.
  • A szállítás időpontját megelőző napon a Vásárló az általa megjelölt telefonszámra SMS értesítést kap a termék érkezésének időpontjáról egy 3 órás kézbesítési időszak meghatározásával. Amennyiben a Vásárló számára a megjelölt időpont nem megfelelő, e tényt előzetesen jeleznie kell a Szolgáltató megbízott szállítója telefonos elérhetőségén vagy Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein.
  • A szállítás napján a Szolgáltató megbízott szállítója a kézbesítés előtt 1-2 órával kapcsolatba lép Vásárlóval a szállítmány érkezésének várható időpontját illetően.
  • A kiszállítás hétköznap 07:00 ás 19:00 között történik.

 

Házhozszállítások átvétele

A rendelés átvételekor kérjük, figyeljen az alábbiakra:

  • bizonyosodjon meg róla, hogy a csomagok száma megegyezik a szállítólevélen\nyomon követési számon szereplő mennyiséggel
  • vizsgálja át a csomagokat, ha sérülést lát rajta, az jelezze a szállítónak 

Ha a csomagok száma kevesebb, mint a szállítólevélen\nyomon követési számon látható, jelezze a szállítónak a hiányt. Minden eltérést, bármennyire is kicsi legyen, haladéktalanul jelentse a GOLDY-Bau Kft. részére

 

Sérült termékek

Ha a csomag/doboz csomagolása sérültnek tűnik, az alábbiakat tegye:

  • Tagadja meg a termék átvételét és kérje a szállítót, hogy készítsen jegyzőkönyvet melyben rögzítik , hogy “Sérülés miatt az átvétel megtagadva” VAGY
  • Vegye át a szállítmányt, értesítse a szállítót a sérülésről és készítsenek jegyzőkönyvet arról, hogy a termék sérülten került átadásra
  • Készítsen fényképet a sérülésről még a felbontás előtt

Így azonosítani tudjuk a sérülések okait és meg tudjuk előzni, hogy a jövőben ne fordulhassanak elő hasonló esetek.

Minden esetben, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot és jelezze a problémát a GOLDY-BAU Kft. részére.